Poliklinika Đanić

Naselje Andrije Hebranga 4, A3, 30

Mob:  091 6222 411      091 6222 511
Email: davorin.djanic@sb.t-com.hr

Želite li novi pristup Vašem zdravlju i bolesti upoznajte naš vrhunski tim priznatih stručnjaka i educiranog osoblja posvećenog pacijentu.

Poliklinika "Đanić" započela je s radom 2010. godine kao privatna poliklinika za specijalističko-konzilijarnu medicinsku dijagnostiku, liječenje i rehabilitaciju bolesti glave i vrata.
Cilj osnivanja poliklinike bila je želja za formiranjem tima vrhunskih stručnjaka i zdravstvenih profesionalaca koji će odgovoriti na potrebe modernog pristupa zdravlju i bolesti.

U ovoj medicinskoj ustanovi obavljaju se preventivni, dijagnostički i terapijski postupci bolesti uha, nosa i paranazalnih sinusa, usne šupljine i grla, vrata i hrkanja, rehabilitaciju i edukacija sluha i slušanja, glasa i govora kod djece i odraslih.

U ugodnom okruženju prostora koji zadovoljava visoke kriterije pružanja zdravstvene usluge na raspolaganju je najsuvremenija dijagnostička, terapijska i rehabilitacijska oprema. Zdravstveni djelatnici poliklinike kontinuirano se usavršavanju i sudjeluju u edukaciji studenata, postdiplomskoj nastavi i znanstvenim projektima iz područja glave i vrata.

Poliklinika surađuje s vrhunskom stručnjacima iz zemlje i inozemstva te organizira dodatne preglede, obrade i liječenja u najkvalitetnijim zdravstvenim ustanovama.

Na ovim stranicama možete se upoznati s našim uslugama i djelatnostima koje Vam možemo prezentirati. Radujemo se Vašem dolasku, a za dodatne informacije i pitanja slobodno nam se obratite.